Μαριάννα Βλάχου
A
A
A
 
 
 

Πώς μειώνουμε την όρεξή μας
Κατηγορία: Συμβουλές/Ερωτήσεις

Ίσως έχετε προσέξει ότι όταν τρώτε κρέας ή τυρί το φαγητό "σας πιάνει" καλύτερα. Δεν έχετε άδικο. Η κατανάλωση πρωτεΐνης αυξάνει τα επίπεδα της γλυκαγόνης και της χολοκυστοκινίνης.

Η γλυκαγόνη δεν αφήνει το σάκχαρό μας να πέσει πολύ χαμηλά μεταξύ 2 γευμάτων, βοηθά στην απελευθέρωση σακχάρου από το ήπαρ και στην μετατροπή των πρωτεϊνών σε σάκχαρο, μειώνοντας την ανάγκη παραγωγής ινσουλίνης. Διαβάστε για το πως μας [παχαίνει η ινσουλίνη] (http://www.mariannavlachou.gr/ΆρθρακαιΣυμβουλές-Ειδικάθέματαδιατροφής-Γιατίπαχαίνειτο_ψωμί;).

Πολλοί προτείνουν έντονα πρωτεϊνικές δίαιτες, στις οποίες τα ποσοστά υδατανθράκων είναι πολύ χαμηλά, ενώ αντίθετα αυξάνεται κατά πολύ η πρόσληψη πρωτεϊνών. Τέτοιες δίαιτες (όπως και οι υποθερμιδικές δίαιτες ή δίαιτες πείνας) προκαλούν κέτωση, η οποία είναι μεσοπρόθεσμα μια πολύ επικίνδυνη κατάσταση.

Δείτε πως ορίζεται η ισογλυκαιμική διατροφή