Μαριάννα Βλάχου
A
A
A
 
 
 

Καφές και διατροφή
Κατηγορία: Συμβουλές/Ερωτήσεις

Μια λογική κατανάλωση καφέ (2 – 3 φλιτζάνια) δεν προκαλεί προβλήματα σε έναν οργανισμό που έχει συνηθίσει στην πρόσληψη καφεΐνης. Σε μείωση της κατανάλωσης καφέ πρέπει να προχωρήσουμε εφόσον παίρνουμε αγχολυτικά ή αντικαταθλιπτικά φάρμακα. Επίσης, ο καφές επιβαρύνει την πέψη. Δεν είναι ακριβής η ευρέως διαδεδομένη φήμη ότι ο καφές προκαλεί κατακράτηση υγρών. Αντίθετα, σε ποσότητες πάνω από τις συνιστώμενες έχει ελαφρά διουρητική δράση.

Ανά 100 ml καφέ, οι συγκεντρώσεις καφεΐνης είναι :

Εσπρέσσο : 200 – 210 mg

Γαλλικός : 50 – 60 mg

Cappuccino : 35 – 40 mg

Στιγμιαίος : 25mg

Τσάι : 40 mg

Κόκα κόλα : 16 mg