Μαριάννα Βλάχου
A
A
A
 
 
 

Διατροφή στη δουλειά
Κατηγορία: Συμβουλές/Ερωτήσεις

Οι σημερινές συνθήκες ζωής, μετακίνησης και οπωσδήποτε εργασίας δεν ευνοούν την τήρηση μιας ισορροπημένης διατροφής. Πολύ συχνά πολλοί από εμάς τρώνε ό,τι βρίσκουν εύκολα και γρήγορα, με αποτέλεσμα κατά κανόνα να τρώμε κυριολεκτικά σκουπίδια, τα οποία δεν προσφέρουν τίποτα άλλο από κιλά, ενώ σαφώς υποβαθμίζουν την υγεία μας.

Ωστόσο, με καλή διάθεση και λίγη προσπάθεια, χωρίς υπερβολής ή ενοχές, μπορούμε να ακολουθούμε κάποιες βασικές αρχές.

Πρωινό

Η μη πρόσληψη πρωινού συνεπάγεται ότι αφήνουμε για πολλές υψηλής έντασης ώρες το σώμα μας χωρίς ενέργεια. Το αποτέλεσμα είναι κάποια στιγμή να «ξεσπάμε» την πείνα μας και να καταναλώνουμε πολλά και, κυρίως, κορεσμένα λιπαρά. Ένα ποτήρι γάλα ή ένα γιαούρτι με 2% λιπαρά με 2-3 κουταλιές της σούπας δημητριακά ή μια φέτα ψωμί, κατά προτίμηση ολικής άλεσης, με μια φέτα άπαχο τυρί ή μέλι και λίγη μαργαρίνη δεν θα μας καθυστερήσουν το πρωί.

Σνακ

Το καλύτερο είναι να παίρνουμε κάτι από το σπίτι ή να το ετοιμάζουμε στο εργασιακό χώρο. Ένα τοστ με άπαχο τυρί ή και άπαχο ζαμπόν γαλοπούλας ή ένα σάντουιτς με άπαχο τυρί και λαχανικά είναι ό,τι πρέπει. Εναλλακτικά, 1-2 φρυγανιές ή 1 φρούτο που δεν απαιτούν καμιά απολύτως προετοιμασία. Αν έχετε ψυγείο στη δουλειά, προσθέστε και άπαχο τυρί cottage ή spread στη φρυγανιά σας.

Αν κάνουμε τα παραπάνω, αυξάνουμε την ενέργειά μας κατά τις εργασιακές ώρες και όταν επιστρέφουμε σπίτι δεν τρώμε έχοντας μια έντονη λαιμαργία, κάτι που σημαίνει ότι τρώμε και πιο λογικά τόσο ως προς την ποσότητα όσο και την ποιότητα.