Μαριάννα Βλάχου
A
A
A
 
 
 

Βότανα για την αϋπνία
Κατηγορία: Βότανα

Τα βότανα μπορούν να προσφέρουν ήπιες και ασφαλείς λύσεις σε προβλήματα με τον ύπνο.

Βότανα (κατά αύξουσα σειρά δραστικότητας): Γερμανικό χαμομήλι (chamomilla recuttita), φλαμουριά (tilia), λεβάντα (lavandula offcinalis), παθανθές (passiflora incarnata).

Παρασκευή : Φτιάξτε έγχυμα σε καλυμμένο σκεύος με 1-2 κττ ανά φλιτζάνι νερού. Πιείτε πριν πέσετε για ύπνο.

Ξεκινήστε από το πιο ήπιο και αν δεν έχετε αποτέλεσμα δοκιμάστε το επόμενο.

Βότανα : Βαλεριάνα (valeriana officinalis), λυκίσκος (humulus lupulus), παθανθές (passiflora incarnata)

Παρασκευή : Δισκία που περιέχουν ένα από τα παραπάνω

Εναλλακτικά, φτιάξτε ένα σακουλάκι με αποξηραμένο λυκίσκο και βάλτε τον κάτω από το μαξιλάρι σας.

*Άσχημος ύπνος - νευρική εξάντληση**

Βότανο : Βρώμη (avena sativa)

Παρασκευή : Τρώτε καθημερινά χυλό βρώμης ή πάρτε 1 κττ βάμματος αχύρων βρώμης 3 φορές την ημέρα

Βότανο : Τζινσένγκ (panax ginseng), σιβηριανό τζινσενγκ (eleutherococcus senticocus)

Παρασκευή : Πάρτε 0,5 - 1 γραμ τζινσένγκ ή 2-3 γραμ σιβηριανό τζινσένγκ έως 3 φορές την ημέρα. Μασήστε τη ρίζα ή μαγειρέψτε σε μια σούπα. Εναλλακτικά, πάρτε δισκία.